مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 08:302022-01-11فرهنگي

استفاده از ظرفیت شبکه شاد در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان 


مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در نشستی با دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از حمایت این وزارتخانه از آثار دانش آموزی این رویداد نمایشی و همچنین استفاده از ظرفیت های شبکه شاد در این دوره از جشنواره خبر داد.

- مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در نشستی با دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از حمایت این وزارتخانه از آثار دانش آموزی این رویداد نمایشی و همچنین استفاده از ظرفیت های شبکه شاد در این دوره از جشنواره خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، روز گذشته 20 دی ماه امیر مشهدی عباس دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و جمعی از مدیران این دوره از جشنواره با علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش و معاونین فرهنگی و هنری و کارشناسان هنری این اداره کل دیدارکردند.

این جلسه با هدف مشارکت طرفین در برگزاری جشنواره بیست و هفتم و هم افزایی ظرفیت های این دوره از جشنواره در حوزه های مرتبط برگزار شد.

علی رمضانی در این جلسه گفت: متولی فرهنگ و هنر در جمهوری اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و ما باید در کنار یکدیگر با توجه به توانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت شبکه شاد در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان 

استفاده از ظرفیت شبکه شاد در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان